Post by enasdisralett on Feb 16, 2022 21:25:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Banana Kong ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Banana Kong IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack med uendelige poeng ▞▞▞
▞▞▞ Banana Kong 2022 version ▞▞▞
Banana Kong Akcija ypi
Last ned banana ranch APK for Android - APK4K
Jeg har spilt dette spillet siden jeg var liten, og jeg elsker dette spillet, faktisk spiller min eldste bror det også. Setter virkelig pris på det, last det ned så fort som mulig
Litt kjedelig men funker fint visst du kjeder deg
Rått
Etter min mening er dette spillet veldig bra når telefonen min gikk i stykker og jeg glemte det og jeg fant spillet igjen, og det er mye morsommere enn jeg husker.
Banana Kong Hành động avr
jeg elsker det
ikke bra
En god tid å kaste bort spillet. Den har ganske bra kontroller. Skulle ønske det hadde mer å gjøre. Totalt sett er det ikke fryktelig.
Dette spillet hans ingen logikk vær så snill å fikse det akkurat nå jeg veldig veldig dårlig spill i verden Så mye kjedelig jeg hater det jeg gir deg bare 1 sjanse slett det dette er for noob
KONG Cat Better Buzz Banana Assorted - Rendalen idrettslag
Banana Kong Aksi tguf
Jeg elsker spillet
Hvis du leter etter et avslappende spill å spille på fritiden, så er dette spillet. Jeg er bare opptatt av hvor mange alternativer du har på spillet, mengden hvis du legger til, og hvor raskt du kan sveipe eller hoppe når du faktisk spiller det. Men alt er bra.
Gun Chair er et plattformspill for android der handlingen foregår på hustakene ... Utvikleren er allerede kjent for deg av det populære spillet Banana Kong,
Extreme Car Driving Simulator מירוצים lgn
Har ikke en ordentlig visning i Nokia 6.1plus.. klarte ikke å spille spillet vt-skjermen kuttet fra bunnen
Det fungerte bra først, så fortsatte jeg og det sa at telefonen min ikke passet til spillet.
Liker det, men for mange hindringer dør veldig lett...😭
Jeg pleide alltid å spille dette med broren min overalt hvor vi gikk, vi spiste disse sjokoladepeanøttsmørkjeksene som ligner på de speidere selger. Så glad jeg fant den igjen, den er så vanedannende.
Jeg har ikke spilt på en stund, hadde det på min gamle telefon. Det er et spill hvor en måned du liker det og en måned synes du det er litt kjedelig.
Kan få belønninger .. og også oppgradere ting i butikken
Nydelig spill
For en stund siden spilte jeg dette spillet, og jeg hadde det veldig gøy, men nå er i det minste for telefonen min (xiaomi Redmi 9A) bildet for stort. Det jeg mener er at bakken ikke dukker opp og jeg vet ikke hvis det er hindringer eller vann
Akkurat som Mario
Veldig bh og moro
Fint spill for barn xD dårlig spill
Det er et bra spill, men: - Ventetiden for å telle en null poengsum i "fortsett"-oppdrag er kjedelig. - Den skal bare hoppe ved å sveipe opp, og ikke gjøre noe med å klikke, for noen ganger vil jeg bare gli når plattformen min slutter, og noen ganger vil jeg bare springe eller bevege meg ned, men ender opp med å bli drept av en hindring over. – Mange av gangene jeg suset på stranden, dukket slangen opp i mellomtiden og jeg savnet den.
2 Banana Kong -alternativer for iOS - Ligner på | De beste ...
Skyting for Android
Last ned seped så lenge
Jeg elsker dette spillet og det er veldig vanedannende. Du kan gå til så mange steder, det er så mange fallskjermer, valgmuligheter, grafikken er fantastisk! Og IKKE MANGE TILLEGG!! Dette er et flott spill.!
Veldig gøy og man blir avhengig av det.
Spillbildet passer ikke til skjermen min, så jeg kan ikke se noen av kantene på spillet. Dette inkluderer bakken som har farer som dreper deg. Du kan ikke unngå det du ikke kan se, så det ødelegger litt.
Skjermstørrelsen må korrigeres... I de nyere smarttelefonene kan du ikke se hele skjermen.
Sykt bh
Cooooolllll
Bra for deg
Jeg husker jeg spilte dette for noen år tilbake, gode minner. Prøvde å installere på telefonen min, men det ser ut til at den ikke støtter 18: 9-forhold. Appen må oppdateres for å støtte skjermstørrelser.
Ok, jeg sier. Nesten som Mario.
Den er sukt bh:-D
jeg har problem når skjermen ... im ikke i stand til å se bakken ordentlig .... noen vet hvordan å fikse dette problemet
Banana Kong แอ็กชัน ieih
Det er et veldig bra spill, det eneste er at oppdragene etter litt tid blir umulige og tvinger til å hoppe over dem, ellers er spillet så morsomt.